Advies en Garantie
Bieden jullie ook persoonlijk planten advies?
Bieden jullie ook persoonlijk planten advies?
Daar staan we om bekend. Ons team van plantenexperts staat klaar om je te helpen met al je vragen. Of je nu advies nodig hebt over plantkeuze, verzorging, of styling, wij zijn er om je te ondersteunen. Bekijk onze persoonlijk advies pagina en neem contact met ons op.
Bieden jullie garantie op de planten?
Bieden jullie garantie op de planten?
Ja, wij bieden een groeigarantie op onze planten. Mocht je plant binnen periode van 2 maanden na aankoop niet goed groeien, neem dan contact met ons op. Wij helpen je graag verder met advies en tips. Mocht dit niet helpen, dan kijken we naar een andere oplossing.
Bestellen en Betalen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Super makkelijk! Voeg de planten die je wilt hebben toe aan je winkelwagen. Ga naar de kassa en volg de stappen van het afrekenproces. Zorg ervoor dat je alle gegevens, zoals je adres en betalingsinformatie, correct invult. En klaar! Je groene vrienden zijn onderweg naar jouw huis!
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren en te wijzigen. Zodra we jouw bestelling ontvangen gaan onze kwekers gelijk aan de slag.
Ik heb een verkeerd adres ingevuld. Wat nu?
Ik heb een verkeerd adres ingevuld. Wat nu?
Vervelend! In veel gevallen is het al verwerkt en wordt het pakket verzonden. Neem gerust contact op met onze klantenservice en we proberen het op te lossen.
Bezorging
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?
Provide an answer to the question here, with as much detail as possible to help your customers.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Nu besteld, morgen in huis? Die belofte doen we niet. De meeste bestellingen worden inderdaad de volgende werkdag geleverd, maar we zijn ook afhankelijk van de transportbedrijven. In het kader van milieu en co2 uitstoot laten we onze transportbedrijven niet met lege busjes rijden.
Geen zorgen, we doen er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk bij jou te krijgen. De levertijd hangt af van het type product en jouw locatie. Over het algemeen worden bestellingen binnen 1-3 werkdagen geleverd. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestigingsmail met een trackingnummer zodat je je pakketje kunt volgen. Heb je al ruimte gemaakt? Blijf rustig en ontspan, je groen is onderweg.
Met welke vervoerder bezorgen jullie?
Met welke vervoerder bezorgen jullie?
We werken samen met meerdere vervoerders! Het is afhankelijk van je bestelling. Voor grote planten gebruiken we PostNL en DPD. Voor gigantische planten en palmbomen komt er een koerierdienst met een grotere bestelbus of vrachtwagen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Kan ik mijn bestelling volgen?
Refunds are processed within 7 days from when we receive the item(s).
Wat moet ik doen als mijn plant beschadigd aankomt?
Wat moet ik doen als mijn plant beschadigd aankomt?
Neem onmiddellijk, binnen 48 uur contact op met onze klantenservice als je plant beschadigd aankomt. Stuur een foto van de verzendverpakking, plant in zijn geheel en de schade mee, zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen met een oplossing, zoals een vervangend product of een terugbetaling.
Retourneren
Hoe kan ik een product retourneren?
Hoe kan ik een product retourneren?
Voor het starten van een retour-aanvraag dien je altijd eerst contact op te nemen met onze klantenservice. Niet levende materialen, zoals kunstplanten, kun je zonder opgaaf van reden binnen 14 dagen bedenktermijn retourneren naar ons. Retourneren is op eigen kosten. Om de retour het snelste te verwerken, kun je je ordernummer toevoegen in het pakket. Houd het verzendbewijs bij de hand totdat je bericht hebt ontvangen dat de retour is bezorgd bij ons. Zonder bewijs en zonder ontvangst kunnen wij een retour niet verwerken.
Kan ik tuinplanten of palmbomen retourneren?
Kan ik tuinplanten of palmbomen retourneren?
Wettelijk gezien kan de consument niet zonder opgaaf van reden de aankoopovereenkomst ontbinden van bomen, struiken, planten en soortgelijke natuurproducten (levende producten). Toch zijn wij de moeilijkste niet en denken we altijd graag met je mee. Dit betekent dat wij altijd samen met je op zoek gaan naar een oplossing. Ondanks dat je bomen, struiken, planten en soortgelijke natuurproducten in principe niet kunt retourneren, tenzij er sprake is van een afwijkende kwaliteit, afwijkend formaat of beschadiging.
Kan ik kamerplanten ruilen of retourneren?
Kan ik kamerplanten ruilen of retourneren?
Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn, zoals sommige bloeiende planten, kunnen niet worden geretourneerd. Hetzelfde geldt voor door ons opgemaakte plant met pot combinaties. Je hebt daarnaast niet de mogelijkheid om bij aankoop van kamerplanten zonder opgave van redenen de overeenkomst te ontbinden. De consument kan de geleverde kamerplanten en soortgelijke natuurproducten niet retourneren tenzij er duidelijk sprake is van een beschadiging. Als jij van mening bent dat de plant niet aan de kwaliteitsverwachting voldoet, dan kun je ons een e-mail sturen met in de bijlage een foto met daarop duidelijk zichtbaar de tekortkoming. Wij zullen dan contact met je opnemen over een passende oplossing.
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Wat zijn de kosten voor retourneren?
De kosten voor retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij het product beschadigd of defect is aangekomen. In dat geval nemen wij de kosten voor onze rekening.